اعاني من فقدان ف الشهيه رغم المجهودحالبدني الطبيعي لكني اصحي من النوم متاخره
07:44 م الثلاثاء 31 ديسمبر 2019
اعاني من فقدان ف الشهيه رغم المجهودحالبدني الطبيعي لكني اصحي من النوم متاخره واسهر ليلا
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب ليكي ولطبيعه يومك عشان نبدأ نفتح الشهية بشكل طبيعي مرة تانية