السلام عليكم دكتور ارجوك ان ساعدني انا عندي مشكلة فقدان الشهية من زمان
02:51 ص الجمعة 06 ديسمبر 2019
السلام عليكم دكتور ارجوك ان ساعدني انا عندي مشكلة فقدان الشهية من زمان وأتناول أدوية فتح الشهية كتيرا ومؤخرا حتى مع تناول الادوية شهيتي مسدودة عن الأكل ولا اشعر بالجوع أبدا ارجوك ساعدني
الاعتماد علي الادوية الفاتحة للشهية دة مشكلة كبيرة لان بعد فترة جسم الانسان بيبدأ يتعود عليها وممكن منقدرش ناكل من غيرها .. الموضوع محتاج يجي بالتدريج عن طريق سيستم متكامل هياخد وقت شوية وصبر عشان نبدأ نرجع الشهية بشكل طبيعي مرة تانية