السلام عليكم دكتور انا فقدة وزني في غضون اشهر قليلة رغم الاكل وكنت في
02:41 ص الجمعة 06 ديسمبر 2019
السلام عليكم دكتور انا فقدة وزني في غضون اشهر قليلة رغم الاكل وكنت في صحة جيدة وفقدة وزني بشكل مفاجئ وفقدة اكثر من عشرة كيلو في غضون اربعة اشهر ربما ماذا يدل على ذلك
وعليكم السلام .. دة استفسار له دلائل كتير محدش يقدر يحددها غير بعد الكشف عليكي .. ممكن يكون في حاله مرضيه وممكن يكون بكل بساطة اكلك قل لسبب او لاخر ودة ادي لفقدان الوزن بالطريقة دي .. لازم نحدد عن طريق فحص شامل