انا فتاه ابلغ من العمر 22سنة طولي 165سم ووزني 53كيلو جرام اعاني من صغر
03:18 ص الجمعة 06 ديسمبر 2019
انا فتاه ابلغ من العمر 22سنة طولي 165سم ووزني 53كيلو جرام اعاني من صغر الثدي بشكل ملحوظ ماهي الرياضه المناسبه الزومبا ام الايروبكس
صغر حجم الثدي دة شئ بيتحدد حسب چينات الجسم والعوامل الوراثية ، التغذية والرياضة مش هتغير دة لكن مع الزواج والحمل والولاده بيحصل بعض التغيرات الهرمونية وبتعمل تغيرات في حجم الثدي ، أما لو الحجم حاليا مش مرضي بالنسبالك بيبقي التدخل الجراحي بعمليات التجميل هو الحل المتاح