السلام عليكم ما علاج النحافة علما بانني اتبع نظام غذاء صحي ولا يوجد زيادة
03:01 ص الجمعة 06 ديسمبر 2019
السلام عليكم ما علاج النحافة علما بانني اتبع نظام غذاء صحي ولا يوجد زيادة في الوزن الطول ١٧٠ س الوزن ٥٥ ك السن ٢٢ عام
علاج النحافة عادة بياخد وقت ومحتاج صبر شوية لكن مع الاستمرار علي النظام المناسب لإحتياجات جسمك هنلاقي نتيجة كويسة إن شاء الله.