اريد حلا سريعا وفعالة دهون وترهلات فى منطقة البطن كرش
03:10 ص الجمعة 06 ديسمبر 2019
زيادة منطقة البطن دة بيدل علي تراكم الدهون وبيدل علي ان اكلنا ملخبط وفي نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة ، محتاجين نعمل نظام رياضي علشان نشد عضلات البطن وكمان نظام غذائي صحي متوازن يمد جسمنا بالعناصر الغذائية اللازمة له وفي نفس الوقت ننزل في الوزن ونوصل لهدفنا ونحافظ عليه