السلام عليكم لو سمحت انا ولد سني ٢١ و طولي ١٨٧ و وزني ٦٣ كيلو ضعف الوزن
12:35 ص الإثنين 13 مايو 2019
السلام عليكم لو سمحت انا ولد سني ٢١ و طولي ١٨٧ و وزني ٦٣ كيلو ضعف الوزن باين جدا عليا يعني كل المفاصل عضمها باين جدا بس الحمد لله مفيش امراض مزمنة و باكل كويس او يمكن كمان كميات كبيرة الي حدا ما اعمل اي ؟؟ و شكرا مقدما
لو بعد الفحوصات مفيش أي أمراض الحمد لله زي "زيادة نشاط الغدة الدرقية, الإصابة بالطفيليات و الديدان, إلخ" يبقى الحل هو عمل نظام غذائي مناسب على فترة معقولة عشان تزيد في الوزن بشكل صحي. طبعا مع ممارسة الرياضة بإنتظام و خصوصا تمارين تقوية العضلات