انا عمرى 15 سنه وبعانى من سمنه زائده وزنى110 كيلو طولى 170 سم وعايز نظام
11:02 م الأربعاء 22 مايو 2019
السلام عليكم انا عمرى 15 سنه وبعانى من سمنه زائده وزنى110 كيلو طولى 170 سم وعايز نظام غذائي مناسب؟
النظام الغذائي محتاج يكون مفصل على حالتك الصحية مخصوص عشان نلاقي النتيجة المطلوبة مع تجنب أي أضرار أو آثار جانبية