لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أنا إسمي محمد والسن ٣٠ سنة رياضي ولا ادخن
02:18 ص الثلاثاء 25 يونيو 2019
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أنا إسمي محمد والسن ٣٠ سنة رياضي ولا ادخن وكان وزني زاد وبدات حمية ونزلت ١٠ كجم من ١٠٠ كجم وأصبحت ٨٩كجم الان وطولي ١٧٦ وصفلي الدكتور كبسولات لسد الشهية إسمهاا نيوترا سليم UPC ومنذ ٤ أيام اشعر بسرعة في ضربات القلب وعملت قياس للضغط وجدته على يومين ٧٠/٥٠ وعملت قياس لعدد دقات القلب في الدقيقة وجدتها ٥٦ مع العلم إني اشعر بنغزة من داخل القفص الصدري جهة اليسار أتناول القهوة بالحليب يوميا فنانين و فنجان بدون حليب لا أتناول أدوية أخرى أرجو الإفادة وجزاكم الله خيرا
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اولاً براڤو انك قدرت تنزل في الوزن بشكل عام وإن شاء الله تقدر تكمل رحلتك ..
بشكل عام في بعض الادوية موجودة في السوق غير مصرح بيها من وزارة الصحة بيكون موجود فيها بعض المواد اللي بتأثر علي القلب بشكل سلبي وبترفع ضربات القلب وبتسبب بعض الاعراض التانية ، فلو عملك بعض المشاكل زي سرعة ضربات القلب يبقي الأفضل توقفه تمامًا وتراجع الدكتور بتاعك ، ولو الدوا غير مصرح به من وزارة الصحة الأفضل عدم تناوله تمامًا.