السلام عليكم ورحمة الله لو سمحت يادكتور أنا سني 20 عام وزني 50 كيلو هل
03:08 م الأربعاء 10 يوليه 2019
السلام عليكم ورحمة الله لو سمحت يادكتور أنا سني 20 عام وزني 50 كيلو هل دي نحافة أم لا
وعليكم السلام ورحمة الله
منقدرش نحدد هل دي نحافة ولا لا حسب الوزن بس في حاجات تانية لازم نكون على علم بيها، هل ده وزن راجل ولا بنت، الطول أد إيه وهل الوزن ده بنعاني فيه من أي مشاكل صحية وهكذا.