هل مكملات البروتين بالتحديد الواي بروتين له أي أضرار وهل يؤثر على الصحة
11:54 ص السبت 13 يوليه 2019
هل مكملات البروتين بالتحديد الواي بروتين له أي أضرار وهل يؤثر على الصحة وما هى الأوقات المناسبة لتناوله إذا كان مناسبا للاستخدام وشكرا مقدما
مكملات البروتين و استخدام الواي بروتين لو الشخص صحته سليمة ومعندوش أي مشاكل في الكبد والكلى وبيمارس رياضة مفيش أي مشكلة إنه ياخده گمكمل للأكل، طبعًا أي مكمل غذائي بناخده لازم يكون تحت إشراف متخصص.