نظام غذائي صحي وأعشاب لحرق الدهون
12:12 م السبت 21 سبتمبر 2019
لو سمحت أريد من حضرتك نظام غذائي كويس وأعشاب تساعد على حرق الدهون مع النظام، عمري 13 سنة وزني 90 كجم والطول 160 سم وشكرًا.
نحتاج إلى عمل تقييم كامل لحالتك الأول عشان نقدر نحدد النظام الأنسب لك وإللي هيقدر جسمك يستجيب معاه بصورة أفضل ونوصل للوزن إللي أنتَ عايزه بسهولة ودون حرمان ونقدر نحافظ عليه إن شاء الله.