وزني 92كيلو ومش بعرف امشي علي رجيم ومحتاجه اخسي
11:54 م السبت 11 يناير 2020
محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتنا بدون حرمان ولا ملل ونحاول نلتزم على قد ما نقدر عشان نوصل لهدفنا بالتدريج ونحافظ على الوزن اللي هنوصله