انا دلوقتى واحد عملت رجيم هعرضة عليك و لو مش صح ارسلى النظام السليم مع
11:11 م السبت 11 يناير 2020
انا دلوقتى واحد عملت رجيم هعرضة عليك و لو مش صح ارسلى النظام السليم مع العلم انا مابحبش اكل السمك والجبن بانواعها و بعض الخضراوات والنظام الى انا ماشى علية هو الفطار : باكو بسكوت الغذاء :٣معالق ارز واى حاجة ثانية العشاء:علبة زبادى ب القرفة والليمون لو النظام دة مش صح ابعتلى النظام الصح
النظام الغذائي السليم بيحتاج اننا نعمل تقييم كامل لحالتك الاول عشان نقدر نحدد الانسب وكمان نصمم نظام حسب تفضيلاتك في الاكل ونظام يومك عشان تقدر تستمر عليه وتلاقي نتيجة كويسة.