انا كنت نحيفه جدا واستخدمت خلطه لتسمين وسمنت بس صدري صغير مره شو الحل
11:50 م السبت 11 يناير 2020
دة شئ بيتحدد حسب چينات الجسم والعوامل الوراثية، التغذية مبيكونش ليها تدخل فيها .. لكن من الزواج والحمل والولاده بيحصل بعض التغيرات الهرمونية بتعمل تغيرات في حجم الثدي، اما لو الحجم حاليا مش مرضي بالنسبالك فبيكون الحل هو التدخل الجراحي بعمليات التجميل.