زوجتي ٢٥ سنه تريد ان تسمن ماهي اسرع طريقه ومن
11:15 م السبت 11 يناير 2020
عشان نزيد بطريقة صحية ومناسبة محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن حسب احتياجات الجسم للعناصر الغذائية .. عشان نزود الوزن بناخد فترة طويلة شوية لكن مع الاستمرار بنوصل لهدفنا واهم حاجة اننا هنكون بصحة جيدة وهنقدر نحافظ عليه عكس الطرق السريعة الغير صحية بالمرة.