وزني ٥٠ كيلو بس وعندي ١٧ سنه وعاوزه أزيد
11:17 م السبت 11 يناير 2020
محتاجين نعمل تحليل أنيميا عشان لو موجودة نبتدي نعالجها بالتدريج، وبعدين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها الجسم ومع الاستمرار هنقدر نوصل للوزن اللي احنا عايزينه.