انا اخدت ديكسازون لزيادة الوزن لمده شهر حبايتين في اليوم ووقفته تدريجياً
08:08 م الثلاثاء 21 يناير 2020
انا اخدت ديكسازون لزيادة الوزن لمده شهر حبايتين في اليوم ووقفته تدريجياً وجهي انتفخ جدا وشكلي اتغير تماما ده مأثر علي نفسيتي جدا مش عارفه اعمل ايه وعندي مناسبه مهمه جدا كمان اسبوعين لو ينفع اي علاج أو اي حاجه تخفف من الانتفاخ ده ضروري انا محتجاها بجد !ظ
قبل اي شئ مش بننصح ابدا بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متأثرش على صحتنا باي شئ سلبي زي ما حصل معاكي، وطبعا عشان نعالج الانتفاخ محتاجين نحدد بدقة السبب