لم يتم العثور على نتائج البحث
انا سنى ٢٤ سنة وطولى ١٥٩ ووزنى ٤٩ نفسي اتخن خاصة عند منطقة الصدر
11:46 م الخميس 20 فبراير 2020
عشان نتخن بطريقة صحية محتاجين نعمل نظام غذائي حسب إحتياجات جسمك للعناصر الغذائية، ومنطقة الصدر مش بيكون للتغذية اي تدخل فيها هي بتكون وراثية او حسب هرمونات الجسم ومع الزواج والحمل والرضاعة الهرمونات بتتغير لكن لو مش مرضي الحجم بالنسبالك حاليا فالحل عمليات التجميل