لم يتم العثور على نتائج البحث
طولي 168 وزني 79 مش باين عليا وزني لكن بطني اللي كبيره ومحتاج أخسسها
10:32 م الخميس 20 فبراير 2020
زيادة منطقة البطن بيدل على تراكم الدهون في الجسم ودة معناه ان أكلنا ملخبط وفيه نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة، محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمنا وهدفنا وهنقدر ننزل في الوزن ونظبط شكل الجسم