عندي مرض السكر من 5 سنوات نمبر 1 ولدي سمنه مفرطه وزني 85 كيف اضعف تعبت
12:35 ص الجمعة 21 فبراير 2020
عندي مرض السكر من 5 سنوات نمبر 1 ولدي سمنه مفرطه وزني 85 كيف اضعف تعبت والله
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك الصحية وهدفك ويكون متفصل مخصوص ليك عشان نلاقي نتيجة وننزل في الوزن بدون اي ضرر على صحتنا.