اود الاستفسار عن نظام دايت سيرت فود وجدول الوجبات خلال أسبوع شكرا جزيلا
12:42 ص الجمعة 21 فبراير 2020
جدول الوجبات بيتحدد حسب النظام الأنسب لجسمك واللي معاه هيستجيب بصورة أفضل وعشان نحدد دة محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك الاول.