سلام عليكم انا عمري 27 وطولي 179 ووزني 125 تعببت مافي دايت الا صلحته
12:27 ص الجمعة 21 فبراير 2020
سلام عليكم انا عمري 27 وطولي 179 ووزني 125 تعببت مافي دايت الا صلحته مافي نظامي غذائي الا تبعته ابي انحف لو ب اي شي عااج شي ابي شي يسد الشهيه عندي والجوع
مش محتاجين حاجة تسد الشهية خالص ولا بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عشان ميأثرش على صحتك سلبا.احنا محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي متوازن مناسب لجسمك وإحتياجاته ومناسب لهدفك ومع الاستمرار هنلاقي النتيجة اللي عايزنها واحنا بافضل صحة ومستمتعين.