السلام عليكم انا علاء وزني 120وي طولي170وي محتاج اخس نفسي في نظام يكون
07:39 م الجمعة 13 مارس 2020
السلام عليكم انا علاء وزني 120وي طولي170وي محتاج اخس نفسي في نظام يكون حلو وي انا نفسي اقدم شرطه السنادي
وعليكم السلام علاء..
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نصمم النظام الغذائي والرياضي الأنسب ليك اللي هيساعدنا نوصل لهدفنا ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله.