السلام عليكم انا عمرى 36سنة وزنى 82ك عملت جميع انواع الدايت لقيمات صيام
07:20 م الجمعة 13 مارس 2020
السلام عليكم انا عمرى 36سنة وزنى 82ك عملت جميع انواع الدايت لقيمات صيام متقطع اكل وجبه واحده صغيرة فى اليوم مفيش فايده وزنى ثابت ومش عارفة ايه السبب ولا اعانى من امراض مزمنه بس عندى انتفاخ تحت الابط
وعليكم السلام ..
ممكن تكون الانواع دي مش مناسبة لطبيعة جسمك، ولازم نعرف برضه اي سبب ثبات الوزن فلازم نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الأنسب ليكي وتقدري تستمري عليه ونلاقي نتيجة كويسة.