السلام عليكم انا مش عارف اخس ووزني في زياده المشكله في الكرش والارداف طولي
07:26 م الجمعة 13 مارس 2020
السلام عليكم انا مش عارف اخس ووزني في زياده المشكله في الكرش والارداف طولي 175 وزني 91 برجاء المساعدة بوضع نظام غذائي كويس مع العلم اني غير قادر علي نزول الجيم او عمل اي رياضة نظرا لظروف عملي :
وعليكم السلام..
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي المناسب لحضرتك ولجسمك وطبيعة استجابته وطبيعة يومك وشغلك عشان تقدر تستمر وتوصل للوزن المناسب ونقدر نحافظ عليه