ممكن نظام غذائي امشي عليه ويكون فعال ويخسسني بسرعه علشان انا تعبت نفسيا
07:34 م الجمعة 13 مارس 2020
ممكن نظام غذائي امشي عليه ويكون فعال ويخسسني بسرعه علشان انا تعبت نفسيا جداا السن 29 الوزن 91 الطول 175 مؤشر كتلة الجسم الحالى 2971 كجم/م2 قليل النشاط لظروف عملي شكرا مقدما
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك الاول عشان نقدر نحدد النظام المناسب اللي هنقدر نستمر عليه ونلاقي نتيجة كويسة، مينفعش نجهد نفسنا في انظمة مختلفة مش مناسبة لينا لان في النهاية مش هنوصل للي عايزينه وهنحبط