أنا طولى 165ووزنى 122عندى مشكلة أن السكر بتاعة بينزل جامد ممكن يوصل 60لما
05:08 م الإثنين 02 مارس 2020
أنا طولى 165ووزنى 122عندى مشكلة أن السكر بتاعة بينزل جامد ممكن يوصل 60لما يتبع أى نظام فالازم اكل سكريات فا الحل اة
لازم نعمل نظام غذائي مناسب للحالة الصحية يراعي هبوط السكر وميسببش لينا اي مشكلة .. نظام متفصل مخصوص تقدر تستمر عليه بدون مشاكل وفي نفس الوقت نقدر نوصل لهدفنا في نزول الوزن