انا عايز اعمل دايت ونفس الوقت انا ذاكر ومش فاضي وانا جبت ممكن دايت دواء
05:02 م الإثنين 02 مارس 2020
انا عايز اعمل دايت ونفس الوقت انا ذاكر ومش فاضي وانا جبت ممكن دايت دواء اسمهphanq
اولا مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتنا.
ثانيا لازم نعمل نظام غذائي مناسب لجسمنا وحالتنا عشان نلاقي نتيجة كويسة ونوصل للوزن اللي عايزينه واحنا بافضل صحة.