وزني 48 وطولي 150 جسمي مش مظبوط منطقه الارداف والفخاد مليانه شويه بينما
03:11 ص الإثنين 23 مارس 2020
وزني 48 وطولي 150 جسمي مش مظبوط منطقه الارداف والفخاد مليانه شويه بينما باقي جسمي حلو جدا في اي نظام غذائي اقدر امشي عليه مع العلم بمارس التمارين بانتظام
زيادة اي منطقة في الجسم بيدل على لخبطة في الاكل .. ممكن يكون اكلنا فيه نسبة عالية من السكريات او النشويات البسيطة، محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الغذائي والرياضي المناسب ليكي واللي هنوصل معاه للشكل والوزن اللي عايزينه.