العمر ٢٩سنه الوزن ٥٠الطول ١٧٣ احتاج جدول غذائي صحي يومي لزيادة الوزن الطبيعي
03:08 ص الإثنين 23 مارس 2020
العمر ٢٩سنه الوزن ٥٠الطول ١٧٣ احتاج جدول غذائي صحي يومي لزيادة الوزن الطبيعي واكل صحي وكتابة الوجبات اليوميه الصحيه عشان اعرف ايش اكل من الصباح لليل
محتاجين في البداية نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الأنسب والعناصر الغذائية اللازمة للجسم عشان نقدر نستمر ونوصل للوزن اللي احنا عايزينه بالتدريج