نفسى اخس ومش عارف وخصوصا انا ف جيش واحلى غير منتظم وكمان بلعب رياضه بصعوبه
03:04 ص الإثنين 23 مارس 2020
محتاجيين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الانسب لحالتك، ونحاول في فترة الجيش نظبط وجباتنا ونقلل السناكس والاكل الغير مفيد وطبعا الحركة والرياضة على قد ما نقدر