السلام عليكم ورحمه الله وبركاته عندي مشكله بزياده الوزن بالافخاذ والمؤخره
03:01 ص الإثنين 23 مارس 2020
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته عندي مشكله بزياده الوزن بالافخاذ والمؤخره ايش الحل معاها؟ وكيف اعالجها واخسس المنطقه؟
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
محتاجيين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب ليك ولجسمك وللطريقة الانسب لاستجابته