انا وزني ٥٠ او ٥٢ كيلو تقريبا وطولي ١٦٠ وعملت تحليلات صورة دم وبول وبراز
02:59 ص الإثنين 23 مارس 2020
انا وزني ٥٠ او ٥٢ كيلو تقريبا وطولي ١٦٠ وعملت تحليلات صورة دم وبول وبراز وطلع عندي انيميا بسيطه واملاح زياده وعسر هضم بسيط جدا رحت لدكتورة تغذيه وعملتلي نظام ثلاث وجبات كبار وبينهم وجبتين صغيرين مشيت على النظام ده اسبوع طلعلي كرش وبقية جسمي كان بيزيد حاجه بسيطه جدا وكرشي يكبر كنت عايزه اعرف لو ينفع ازود جسمي من غير ما بطني تكبر وعايزه اركز على الجزء السفلي اكتر لان جسمي شكله مستطيل و وسطي هو الحاجه الوحيده الحلوه في جسمي
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك الاول عشان نقدر نحدد النظام الغذائي والرياضي الأنسب ليكي ونحدد العناصر الغذائية اللازمة لجسمك وهنقدر نزيد بالتدريج ونوصل للوزن والشكل اللي احنا عايزينه