من وانا في الثانوي وزني بدا يزيد ما بعرف انا ما باكل كثير لدرجة اسمن ويكون
02:52 ص الإثنين 23 مارس 2020
من وانا في الثانوي وزني بدا يزيد ما بعرف انا ما باكل كثير لدرجة اسمن ويكون وزني 90 كيلو طولي 166 مش عارفة ليه وزني كدا صراحة أيام ما بصحى من النوم مرات وأشرب شاي بفطير بحس السكر كسر لي جسمي كله وبتعب وبدخل في حالة انو ما قادرة اتحرك عايزا انزل الدهون دي وجسد معافى ما عايزا سمن ساعدوني رجاء ولو في فحوصات لازم اعملها خبروني
محتاجين نعمل تقييم لحالتك الاول عشان نحدد سبب زيادة الوزن ونقدر نحدد النظام الغذائي والرياضي المناسب ليكي واللي هتقدري تستمري عليه وتوصلي للوزن المثالي وفي نفس الوقت نقدر معاه نتمتع بكامل الصحة واللياقة.