انا اعني من خمول في الغدة الدرقية ،اخذ دواء ليفوتيروكس ،طولي 164 سم ووزني
02:49 ص الإثنين 23 مارس 2020
انا اعني من خمول في الغدة الدرقية ،اخذ دواء ليفوتيروكس ،طولي 164 سم ووزني 104 كغ جربت كل الحميات ولم اخسر وزن هل يوجد حمية خاصة يجب اتباعها؟ وماهي الاحتاطات التييجب اتباعها هل لكي لا4 اصاب بالامساك؟
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك في البداية عشان نقدر نصمم النظام الأنسب لحالتك واللي هتقدري تستمري عليه بدون اي تأثير سلبي على صحتك وفي نفس الوقت نوصل للوزن اللي احنا عايزينه.