لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم لو سمحت دكتور عندي مشكله في الارداف ارجوك تساعدني عملت رجيم
11:02 م السبت 11 أبريل 2020
السلام عليكم لو سمحت دكتور عندي مشكله في الارداف ارجوك تساعدني عملت رجيم بس ما فائده هل في اكريم يساعد على التخسيس السولايت ارجوك تساعدني جزاك الله كل خير
زيادة اي منطقة في الجسم بتدل على تراكم الدهون ودة يعني لخبطة في الأكل وزيادة نسبة السكريات والنشويات البسيطة في اكلنا.. محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي يساعدنا نقلل من وزننا وننزل في الوزن بابتدريج.. والنظام يكون مناسب لحالتنا مع الاستمرار عليه وهنلاقي نتيجة كويسة ان شاء الله.