لم يتم العثور على نتائج البحث
الاحسن اني اكل ارز بني ومكرونه بني وعيش سن ولا ممكن اكل الارز العادي والمكرونه
10:38 م السبت 11 أبريل 2020
الاحسن اني اكل ارز بني ومكرونه بني وعيش سن ولا ممكن اكل الارز العادي والمكرونه العاديه
ممكن ناكل الاتنين مفيش مشكلة لكن اللي هيفرق معانا هي الكميات، ناخد بالنا جدا من تناول الكميات المناسب لجسمنا واحتياجتنا فقط