لم يتم العثور على نتائج البحث
حضرتك أنا عندي ١٧ سنه وتخينه ومش عارفه أبدا وزني ١٠٧ تخيل
10:36 م السبت 11 أبريل 2020
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك وسنك عايزين نقلل كتير من اكل الحلويات والسكريات ونقلل النشويات البسيطة وندخل اكتر خضروات وفواكه، كمان مهم ناخد بالنا من الحركة ونبدأ نزود المجهود البدني والرياضة .. وبالتدريج هنبدأ ننزل في الوزن ان شاء الله