لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ممكن طلب من يادكتور انا عاوز وصغات لزياده
01:59 ص الأحد 26 أبريل 2020
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ممكن طلب من يادكتور انا عاوز وصغات لزياده الوزن
وعليكم السلام، عشان نزيد بطريقة صحية ومناسبة محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللازمة للجسم عشان نلاقي نتيجة كويسة وبالتدريج هنقدر نوصل للوزن اللي عايزينه.