لم يتم العثور على نتائج البحث
عندي قولون و أعاني هل يومين من غازات و تشجؤ ايش النظام الغذائي اللي لازم
02:02 ص الأحد 26 أبريل 2020
عندي قولون و أعاني هل يومين من غازات و تشجؤ ايش النظام الغذائي اللي لازم التزم فيه
محتاجين نعمل في البداية تقييم كامل لحالتك عشان نعرف النظام الانسب ليك واللي هتقدر تستمر عليه ويكون أفضل لحالتك الصحية ونوصل بيه للي محتاجينه.