لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم من فضلك اربد ان اسال حول برنامج لزيادة الوزن في رمضان انا
01:37 ص الأحد 26 أبريل 2020
السلام عليكم من فضلك اربد ان اسال حول برنامج لزيادة الوزن في رمضان انا فتاة عمري 18 سنة و وزني 46 كغ و طولي 163 اتمنى تجاوبوني
وعليكم السلام، عشان نزيد بطريقة صحية ومناسبة محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لاحتياجات جسمك من العناصر الغذائية وبالتدريج هنقدر نزيد ونوصل للوزن اللي عايزينه.