لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عمري ٢٠ ووزني ٦٢ وطولي ١٥٤ هل مناسب لطولي الوزن او انحف زياده انا
10:23 م الأحد 10 مايو 2020
انا عمري ٢٠ ووزني ٦٢ وطولي ١٥٤ هل مناسب لطولي الوزن او انحف زياده انا احس جسمي زين ولكن اعاني من الكرش شويه كيف اقدر اتخلص منها رغم اني مااكل كثير اكلي قليل حيل
الوزن المثالي هو الوزن اللي بنكون مرتاحين معاه وبنتمتع بالصحة والرشاقة حتى لو ازيد من الميزان بحاجة بسيطة.. فمدام انتي مرتاحة خلاص مفيش مشكلة.
وبالنسبة لزيادة منطقة البطن محتاجين نعمل نظام رياضي يناسب هدفنا