السلام عليكم عمري 22سنة ووزني 49 كيلو اريد ان أزيد من وزني عندي نقص في
10:29 م الأحد 10 مايو 2020
السلام عليكم عمري 22سنة ووزني 49 كيلو اريد ان أزيد من وزني عندي نقص في الفيتامينات وانيميا
محتاجين نعالج الانيميا وناخد علاجها بانتظام تحت إشراف مختص. ونعمل نظام غذائي مناسب لحالتك وإحتياجات جسمك من العناصر الغذائية عشان نزيد في الوزن بالتدريج وبشكل صحي.