هل دواء جارسينيا كامبوجيا ونقط زيلدين كويس ولا لا هل يوجد ادويه كويسه
10:32 م الأحد 10 مايو 2020
هل دواء جارسينيا كامبوجيا ونقط زيلدين كويس ولا لا هل يوجد ادويه كويسه عشان انا معدل الحرق منخفض جدا ١٣٠٠ والحرق متوقف
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع للحالة عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك من اي نوع.