يجب ان افقد الوزن بسبب عملية حوالي 20 كجم في 20 يوم فقط فكيف دلك و انا
10:11 م الأحد 10 مايو 2020
يجب ان افقد الوزن بسبب عملية حوالي 20 كجم في 20 يوم فقط فكيف دلك و انا وزني 97 كجم و عمري 17 وفي شهر رمضان
عشان ننزل في الوزن محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لحالتك وجسمك وحالتك الصحية. انما نزول سريع مش هيكون صحي وآمن.