انا وزني ٩٠وطولي ١٦٢ كنت عايزة اعرف هل ادوية التخسيس مثل فيتارم هارفا
10:09 م الأحد 10 مايو 2020
انا وزني ٩٠وطولي ١٦٢ كنت عايزة اعرف هل ادوية التخسيس مثل فيتارم هارفا بتجيب نتيجة حقيقية وماهي اثارها الجانبية مع العلم اني ماخدتش ادويه تخسيس قبل كده
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك