وزني تسعين و عاوزه اخس و مش عارفه اعمل ايه و هل القهوه و النسكافيه بيزودوا
10:08 م الأحد 10 مايو 2020
وزني تسعين و عاوزه اخس و مش عارفه اعمل ايه و هل القهوه و النسكافيه بيزودوا الوزن؟
القهوة والنسكافية واي مشروبات واكلات مش بتزيد الوزن ولا بتنقصه ، الفكرة بتكون في الكميات المناسب لاحتياجات الجسم.
وعشان ننقص الوزن محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمنا واستجابته عشان ننزل بالتدريج ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله.