عندي ١٩ سنه و طولي ١٦٠ و وزني ٤٩ عاوزا اوصل لوزن ٥٥ او ٦٠ ب الكتير و مش
10:04 م الأحد 10 مايو 2020
عندي ١٩ سنه و طولي ١٦٠ و وزني ٤٩ عاوزا اوصل لوزن ٥٥ او ٦٠ ب الكتير و مش بتخن خالص محتاجه اي حل
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللازمة لجسمنا تساعدنا نزيد ونوصل للوزن اللي عايزينه ويكون اسلوب حياة نقدر نستمر عليه عشان نقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله.