وزني مره قليل ٣٠ وعمري١٦ وطولي١٤٨ ابغى حبوب زياده الوزن
09:54 م الأحد 10 مايو 2020
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك من اي نوع. وعشان نزيد بطريقة صحية محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لاحتياجات الجسم من العناصر الغذائية كلها.